Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen Lincherie

1. Welke merken kan ik bij Lincherie.nl vinden?

Lincherie.nl verkoopt luxe lingerie en badmode van de merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda.

De Lincherie boetieks verkopen meerdere luxueuze lingeriemerken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Andres Sarda, Empreinte, Simone Perele, Aubade, Hanro en Anita. We verkopen ook badmode merken zoals PrimaDonna Swim, Marie Jo Swim, Andres Sarda Swimwear, Maryan Mehlhorn, Cyell en Seafolly.

2. Ik ben niet zeker over mijn maat

Ben je niet zeker over je maat? Neem dan een kijkje bij "Maatadvies". We raden ook aan om een van onze Lincherie boetieks te bezoeken voor een gratis Lincherie Styling sessie met een van onze expert Lingerie Stylistes.

1. Zal ik mijn bestelling ontvangen?

Uiteraard, PostNL levert de bestellingen zoals gewoonlijk. Hierbij houden ze rekening met de richtlijnen van het RIVM en houden ze zoveel mogelijk afstand.

2. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorgers doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot jij deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra jij opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Voor contactloze bezorging van post of pakketten waarvoor moet worden getekend, wordt er gevraagd om een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID of rijbewijs) bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan de bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van je pakket.

4. Wat indien ik mijn pakket niet kan ontvangen?

Dat is geen probleem. PostNL laat een kaartje achter in de brievenbus als er niemand op het gekozen leveringsadres aanwezig is. Op het kaartje informeert PostNL je over een tweede leverpoging en over de mogelijkheid om met PostNL een levertijd en een leveringsadres af te spreken: een ander leveradres in de buurt, een PostNL ophaalpunt of op je leveradres.

4. Hoe weet ik of jullie mijn order gekregen hebben?

Lincherie stuurt je een automatische ontvangstbevestiging van je bestelling. Als je deze mail niet binnen het uur gekregen hebt, neem dan contact met onze Klantenservice op. Zij kunnen kijken of het order aangekomen is en geregistreerd werd.

5. Welke browsers worden ondersteund?

Google Chrome Chrome browser versie 30 of hoger

Mozilla Firefox Mozilla Firefox browser versie 27 of hoger

Safari Safari browser versie 7 of hoger

Microsoft Edge Microsoft Edge browser versie 12 of hoger

Opera Opera browser versie 17 of hoger

Internet Explorer niet ondersteund

3. Wanneer betaal ik voor mijn bestelling?

Het bedrag gaat pas van je rekening als de goederen verzonden worden, het bedrag wordt tijdens het orderproces echter op je bankrekening “gereserveerd”. Je zal dit dus kunnen zien op je afschriften, ook al hebben we de betaling nog niet ontvangen. Als de betaling niet geaccepteerd werd, duurt het ongeveer 4 dagen voor de autorisatiecode vervalt en het bedrag op je rekening weer vrijgegeven wordt.

4. Kan ik veilig mijn kredietkaart- of bankgegevens via de Lincherie online shop doorgeven?

Ja, om een veilige en gemakkelijke shopping experience te kunnen garanderen, gebruikt Lincherie de industriestandaard Secure Socket Layer (SSL) technologie. SSL versleutelt en beschermt de gevoelige gegevens die je via het internet naar ons verstuurt, zoals je naam, adres en kredietkaartgegevens. Deze versleuteling zorgt ervoor dat niemand de informatie die verstuurd wordt tussen jouw pc en onze website kan lezen.

SSL technologie versleutelt niet alleen informatie, SSL zorgt er ook voor dat je internetbrowser alle data naar de correcte en beveiligde computerserver verstuurt en controleert ook of de data tijdens het versturen veranderd werd.

Een SSL beschermde pagina herken je aan het kleine hangslotlogo onderaan de pagina. Dit betekent dat alle informatie die je hier ingeeft, beschermd wordt.

Daarbovenop gebruikt Lincherie ook de Vanguard payment solution, die ervoor zorgt dat al je kredietkaartinformatie onmiddellijk van je browser naar de servers van de bank, die volledig PCI compatibel zijn, verstuurd wordt. En elke betaling krijgt een token. Als je lid bent van het Visa Secure of Mastercard Secure programma, zal je ook nog je paswoord moeten ingeven om de transactie af te sluiten.

5. Werd mijn betaling geaccepteerd?

Nadat je order succesvol langs de kassapagina gepasseerd is, krijg je een orderbevestigingsmail. Indien je als betaalmethode iDEAL gekozen hebt, betekent je orderbevestigingsmail dat je betaling geaccepteerd werd.

Als je een andere betalingsmethode gekozen hebt, krijg je ook een orderbevestigingsmail, maar dit betekent dan niet automatisch dat je betaling succesvol verwerkt werd. Voor deze betalingsmethodes (kredietkaart) kan het gebeuren dat je betaling niet door de bank geautoriseerd werd. Normaal gebeurt dit binnen 1 werkdag nadat je order geplaatst werd. Indien de betaling niet geaccepteerd werd, wordt je order geannuleerd en krijg je hierover een automatische mail.

6. Waarom werd mijn betaling niet geaccepteerd?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een betaling niet doorgegaan is. Check alle details en probeer het opnieuw. Het facturatieadres moet overeenstemmen met het adres dat de bank of je kredietkaartprovider van jou heeft. Onze Payment Service Provider kan de betaling tegenhouden als de adressen anders zijn, ook al heeft je bank de betaling geautoriseerd.

Het bedrag gaat pas van je rekening als de goederen verzonden worden, het bedrag wordt tijdens het orderproces echter op je bankrekening “gereserveerd”. Je zal dit dus kunnen zien op je afschriften, ook al hebben we de betaling nog niet ontvangen. Als de betaling niet geaccepteerd werd, duurt het ongeveer 4 dagen voor de autorisatiecode vervalt en het bedrag op je rekening weer vrijgegeven wordt.

Heb je alles gecheckt en nog een keer alle informatie ingegeven, contacteer dan best je kredietkaartprovider of onze Klantenservice. Probeer niet meerdere keren om alles in te geven, omdat dan elke keer een bedrag op je rekening gereserveerd wordt voor dezelfde bestelling.

7. Welke browsers worden ondersteund?

Google Chrome Chrome browser versie 30 of hoger

Mozilla Firefox Mozilla Firefox browser versie 27 of hoger

Safari Safari browser versie 7 of hoger

Microsoft Edge Microsoft Edge browser versie 12 of hoger

Opera Opera browser versie 17 of hoger

Internet Explorer niet ondersteund

4. Kan ik mijn leveradres zelf kiezen?

Ja, je leveradres kan afwijken van je facturatieadres. Je kan bovendien ook kiezen voor een levering in een Lincherie boetiek.

Onder Mijn account kan je verschillende leveradressen bijhouden.

5. Wat als ik bij een eerste leverpoging niet aanwezig ben?

Dat is geen probleem. PostNL laat een kaartje achter in de brievenbus als er niemand op het gekozen leveringsadres aanwezig is. Op het kaartje informeert PostNL je over een tweede leverpoging en over de mogelijkheid om met PostNL een levertijd en een leveringsadres af te spreken: een ander leveradres in de buurt, een PostNL ophaalpunt of op je leveradres.

7. Krijg ik updates over de leverstatus van mijn order?

Als je order succesvol geplaatst werd, krijg je een verzendbevestiging e-mail. Deze e-mail bevat een PostNL Track & Trace link, je kan dus via de PostNL website de status en de verwachte levertermijn van je bestelling volgen.

8. Mijn order werd niet geleverd – Wat nu?

Heel zelden gaan pakjes verloren in transit. Onze transporteur heeft een termijn van vijftien werkdagen vastgelegd vooraleer we een pak als verloren kunnen claimen. Een pak kan tot op de laatste dag van deze termijn geleverd worden, dus een laat pak hoeft niet meteen een verloren pak te zijn.

Indien een pak niet binnen deze termijn geleverd kan worden en de fout kan bij Lincherie gelegd worden, vervangen we natuurlijk je order zonder extra kosten.

Opgelet: Als je pak aan het gekozen leveringsadres geleverd werd en er werd voor ontvangst getekend, kan Lincherie niet verantwoordelijk gehouden worden en kunnen de artikelen niet vervangen worden.

3. Hoe weet ik of jullie mijn retour gekregen hebben?

Stuur je retourzending terug met PostNL. Je kan zelf je retourzending snel en eenvoudig opvolgen op de www.postnl.nl website: onder Retouren & Terugbetaling lees je hoe je dit doet.

PostNL garandeert dat je retour snel in ons distributiecentrum geleverd wordt en snel afgehandeld kan worden. Binnen de 14 dagen nadat je je retour verzonden hebt, zou je van ons een bevestigingsmail moeten krijgen. Mocht je deze mail tegen dan niet gekregen hebben, neem dan contact op met onze Klantenservice.

4. Hoe vergoeden jullie mijn retour?

Als je order al betaald werd, vergoeden wij je via de betaalmethode die je bij het oorspronkelijke order geselecteerd had. Mocht dit niet mogelijk zijn, storten wij het bedrag op je bankrekening.

Geen antwoord gevonden?

Wij helpen je graag verder!

Contact-info

Lincherie streeft ernaar een ongeëvenaarde winkelervaring te bieden in onze boetieks en online.

We waarderen alle feedback en horen erg graag van onze klanten. Jouw mening is belangrijk voor ons. Als je opmerkingen of verbetersuggesties hebt, luisteren we graag naar je.

Gelieve eerst een kijkje te nemen naar onze veelgestelde vragen (FAQ) als je een vraag hebt over onze website, jouw bestelling, retourzending of terugbetaling.

Geen antwoord gevonden? We helpen je graag verder!

Vul onderstaand formulier in om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt binnen maximaal twee werkdagen contact met je op.

Je kan onze klantenservice ook telefonisch bereiken, van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 16 uur.

Bel ons op het nummer 0252 74 41 27

Wil je liever met een van onze lingerie stylistes in de boetiek spreken? Je vindt het emailadres en telefoonnummer van jouw favoriete boetiek HIER.

Onze klantenservice is gesloten tijdens het weekend en op de volgende publieke feestdagen: woensdag 21 juli 2021, maandag 1 november 2021 en donderdag 11 november 2021.

Jouw bestand (.jpg of .png formaat)
Deze website is beveiligd met reCaptcha en daarom zijn het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google van toepassing