🔥 NIEUWE DROP SARDA IS BINNEN. Go check it out! 🔥

🔥 NIEUWE DROP SARDA IS BINNEN. Go check it out! 🔥

RETOUR & TERUGBETALING

Standaard retourprocedure

Je kunt je bestelling gratis terugsturen binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum. De geretourneerde artikelen moeten wel ongewassen, ongedragen en ongewijzigd zijn. De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat verkeren en voorzien zijn van de originele labels.

Artikelen die in een winkel zijn gekocht moeten ook in de winkel van aankoop teruggebracht worden. Het is niet mogelijk om deze aankopen te verwerken in ons centraal magazijn.

Eenvoudig retourneren

  1. Retourneer de artikelen in de originele verzendbox. Als je deze niet meer hebt, zorg dan voor een verpakking waarin de items niet beschadigd kunnen worden.
  2. Meld jouw retour via volgende link aan. Als je een online account hebt, kan je jouw retour ook via jouw account aanmelden.
  3. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt gekregen op de verpakking. Als je het label kwijt bent of nooit hebt gekregen, contacteer dan Lincherie via lincherie@vandevelde.eu en ontvang een nieuw label.
  4. Lever je pakket in bij een PostNL-locatie. Bekijk waar je dichtstbijzijnde PostNL-locatie is via deze link.

Terugbetaling

  1. Het kan tot 14 werkdagen duren voor Lincherie je artikelen ontvangen, verwerkt en terugbetaald heeft.
  2. Als je op het moment van aankoop een korting hebt ontvangen op je gehele bestelling, ontvang je bij retourneren enkel het bedrag terug dat je hebt betaald.
  3. Indien je bij je aankoop een korting hebt verkregen op de volledige bestelling, wordt deze korting pro rata de aankoopprijs verdeeld over de verschillende artikelen. Indien je deze bestelling (gedeeltelijk) retourneert, zal ook de korting (gedeeltelijk) in rekening worden gebracht en het daadwerkelijk betaalde bedrag worden terugbetaald.
  4. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een online cadeaubon hebt betaald, ontvang je een nieuwe cadeaubon ter waarde van het retourbedrag.
  5. Het is helaas momenteel niet mogelijk om artikelen te ruilen of te laten herstellen.

Retourzending via een Lincherie boetiek

Om een vlotte afhandeling van je retour te garanderen, raden we je aan om jouw online bestelling via de bovengenoemde stappen te retourneren. Wil je jouw online bestelling toch liever via een Lincherie boetiek retourneren? Dit kan, maar houd er rekening mee dat de terugbetaling dan iets langer kan duren omdat je pakket pas in onze retourenafdeling in België verwerkt wordt. Het is niet mogelijk om artikelen al in een Lincherie boetiek terugbetaald te krijgen of rechtstreeks om te ruilen.