Verzenden & Levering

VDV-DE:/static pages/Paketzustellung.gif PAKKETBEZORGING VDV-Lincherie:/Images/201403_staticpages/postnl.jpg

Verzendkosten

Gratis
 

Levering bij je thuis

2 tot 3 werkdagen
 

Levering op thuisadres / Lincherie Boetiek

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 
 

Aantal gratis afleverpogingen

2
 

Tijd tussen afleverpogingen

1 dag (behalve zondag)
 

Leverdagen

maandag - zaterdag
 

Levering bij buren

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 

SMS-/E-Mailservice

Email met barcode maar geen tijdstip
 

Niet Thuis Bericht

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 

Alternatief leveradres

ja via Mijn Pakket (gratis app)
 


VDV-DE:/static pages/Paketabholung.gif RETOURNEREN

Kosten bij retourneren Post NL Postkantoor / Lincherie boetiek

Gratis
 
 

Kosten bij afhaling bij u thuis

Ontvanger kan het pakket gratis afzetten in PostNL punt
(mits voorzien van label met antwoordnummer en postbus)

Instructies voor kosteloze terugzending via PostNL of onze Lincherie boetieks


Leg de artikelen die u wilt retourneren in de doos samen met het volledig ingevuld retourformulier.  Indien u dit retourformulier niet meer bezit, kan u het hier downloaden.

Bedankt om voor zover mogelijk ons de goederen in de originele verpakking met alle toebehoren en bestanddelen die zich in de verpakking bevonden terug te zenden. Indien het niet mogelijk is de goederen in de originele verpakking terug te sturen, dient u de goederen in een gepaste verpakking die beschadiging tijdens het transport vermijdt terug te sturen.

PostNL kantoor 
1. Je brengt het pakket met daarop de vermelding van het Lincherie Post NL antwoordnummer naar een PostNL kantoor in uw buurt. Een overzicht van deze kantoren kun je vinden op www.postnl.nl.

Lincherie antwoordnummer: 37010, Van de Velde NV, 8000 ZH Zwolle
 
Kies je ervoor om jouw retourzending te versturen met PostNL volgens de hierboven vermelde instructies, dan hoef je verder niks te doen.


VRAGEN IVM JOUW RETOURZENDING VIA POSTNL:

1. Bij afgifte van jouw retourzending aan een Postnl-kantoor krijg je een ontvangstbewijs met een pakketcodenummer. Hou dit bewijs goed bij.

2. Zo ga je na of je retourpakket reeds bij Lincherie.nl werd afgeleverd: ga naar www.postnl.nl : in het luik 'snel vinden - Pakket' geef je jouw pakketcodenummer in, en onder 'postcode ontvanger' vermeld je: 8000ZH 


Gelieve ermee rekening te houden dat bovenvermelde wijze van terugzending niet bindend is.


Lincherie Boetiek
2. Je kunt je online aankopen van Lincherie.nl terugbrengen in één van de Lincherie boetieks. Hiervoor gelden dezelfde regels als het retour zenden via het postkantoor. Neem hiervoor naast het artikel ook de pakbon en retourformulier mee naar de winkel. In dit geval zal je het aankoopbedrag gestort krijgen zoals deze ook is betaald. Let hierbij op dat dit 2 weken kan duren. Online bestellingen betaald met een Giftcard worden uitbetaald met een nieuwe Giftcard.


3. Andere retour methode
Verkies je om je retourzending niet via PostNL of de boetiek te retourneren, dan ga je als volgt te werk: 
(1) De herroepingsrecht-verklaring dient te worden gericht aan:

Van de Velde nv
Lageweg 4
9260 Schellebelle
België

e-mail: lincherie@vandevelde.eu


(2) stuur je retourzending naar, samen met het volledig ingevuld retourformulier:  

Van de Velde nv
Departement E-commerce
Lageweg 4
9260 Schellebelle
België

 Modelformulier voor herroeping 
    (dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen) 
— Aan N.V. VAN DE VELDE, Departement E-commerce Lincherie, Lageweg 4, 9260 Schellebelle, België, tel: 0252 74 41 27, e-mail:lincherie@vandevelde.eu
— Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep
— Goederen 
— Besteld op
— Bestelnummer 
— Naam en voornaam 
— Adres 
— Datum