Gratis Verzending

VDV-DE:/static pages/Paketzustellung.gif VERZENDING VIA VDV-Lincherie:/Images/201403_staticpages/postnl.jpg


Veelgestelde vragen over Coronavirus (COVID-19)

Het welzijn van onze klanten en medewerkers is onze grootste prioriteit. 
We volgen de ontwikkeling van de wereldwijde impact van het Coronavirus dan ook nauwlettend op.

Hierbij de meest actuele informatie i.v.m. onze verzendingen en retouren:

  • Zal ik mijn bestelling nog kunnen ontvangen?

    • Ja, PostNL levert nog steeds alle pakketten. We volgen hierbij de richtlijnen van de overheid en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. PostNL zorgt ervoor dat hun medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De koeriers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

  • Kan het virus zich verspreiden via verpakking?

    • Het virus kan niet worden overgedragen via verpakking. Daarom bezorgt PostNL zoals gebruikelijk pakketten voor onze klanten.

  • Hoe verloopt de bezorging van mijn bestelling? 

    • Pakketten worden niet meer overhandigd. De koerier belt aan en zet het pakket op de grond klaar. Hij/zij wacht op afstand tot jij deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de koerier aanbellen en het pakket in de hand houden. Zodra jij opendoet vraagt de koerier om afstand te nemen en zet hij/zij het pakket over de drempel en droog binnen.

    • Voor een contactloze bezorging van pakketten waarvoor moet worden getekend, zal de koerier de drie laatste tekens van een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) vragen. Aan de hand van deze tekens wordt je pakket dan getekend voor ontvangst.

  • Wat als ik mijn pakketje op mijn werk ging laten leveren, dat nu gesloten is?

    • Wanneer je je bestelling nog maar net geplaatst hebt, neem dan contact op met onze klantendienst (via lincherie@vandevelde.eu of 0252 74 41 27). Dan proberen we het afleveradres nog aan te passen. Indien dit niet lukt, wordt je pakket teruggestuurd naar ons. Binnen maximum drie weken ontvang je dan een terugbetaling. Indien je dat wenst, kan je vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met een ander afleveradres.

  • Kan ik mijn pakket nog steeds retourneren?

    • Retourneren kan nog steeds via de gebruikelijke weg in een PostNL-punt. Uiteraard houden we rekening met de huidige situatie en zijn we flexibel in de retourneringstermijn. Het is momenteel niet mogelijk om een webshopbestelling te retourneren in een Lincherie-boetiek.

    • Voel je je niet comfortabel om naar een retourpunt te gaan? Vraag in dat geval al een retour aan via een mail naar onze klantendienst lincherie@vandevelde.eu met je ordernummer, naam en de producten die je wil terugsturen. Dan kan je op een later moment je bestelling terugsturen en een terugbetaling krijgen.

    • Standaard retourprocedure: de geretourneerde artikelen moeten ongewassen, ongedragen en ongewijzigd zijn. De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat verkeren en voorzien zijn van de originele labels.

    • Artikelen die in een winkel gekocht werden moeten ook in de winkel van aankoop teruggebracht worden. 

  • Ik was 2 maal niet thuis toen mijn pakket geleverd werd. Wat gebeurt er nu?

    • Je order wordt automatisch naar ons teruggestuurd. Van zodra we het ontvangen hebben, zal je een terugbetaling ontvangen binnen maximum 3 weken. Indien je dat wenst, kan je vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.



Verzendkosten

Gratis
 

Levering bij je thuis

Standaard: 2 tot 3 werkdagen
 

Levering op thuisadres / Lincherie Boetiek

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 
 

Aantal gratis afleverpogingen

2

Na de eerste niet geslaagde bezorgpoging laat PostNL een kaartje achter met opties voor een tweede bezorging. Je kunt dan een dag kiezen voor de tweede bezorging op dezelfde locatie of de bezorging wijzigen naar een PostNL Pakketpunt. Dit doe je door de niet thuis-code in te vullen op https://www.postnl.nl/nietthuis

Tijd tussen afleverpogingen

1 dag (behalve zondag)
 

Leverdagen

maandag - zaterdag
 

Levering bij buren

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 

SMS-/E-Mailservice

Email met barcode maar geen tijdstip
 

Niet Thuis Bericht

VDV-DE:/static pages/Check_Icon.gif
 

Alternatief leveradres

ja via Mijn Pakket (gratis app)