Retour & Terugbetaling

Return instructions for orders placed at the Lincherie Styling Center from abroad can be found here.

Standaard retourprocedure:

Je kunt je bestelling gratis terugsturen binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum. De geretourneerde artikelen moeten wel ongewassen, ongedragen en ongewijzigd zijn. De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat verkeren en voorzien zijn van de originele labels.

Artikelen die in een winkel zijn gekocht moeten ook in de winkel van aankoop teruggebracht worden. Het is niet mogelijk om deze aankopen te verwerken in ons centrale magazijn.


ARTIKELEN EENVOUDIG RETOURNEREN IN 4 STAPPEN

1. Retourneer de artikelen in de originele verzendbox. Als je deze niet meer hebt, zorg dan voor een verpakking waarin de items niet beschadigd kunnen worden.

2. Vul het retourformulier in. Zo help je ons bij een snelle en correcte verwerking. Als je geen retourformulier ontvangen hebt, kun je het hier downloaden.

3. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt gekregen op de verpakking. Als je het label kwijt bent of nooit hebt gekregen, neem dan contact op met Lincherie via mail (lincherie@vandevelde.eu)

4. Lever je pakket in bij een PostNL-locatie. Bekijk waar je dichtsbijzijnde PostNL-locatie is via https://www.postnl.nl/locatiewijzer?pst=sp-pnl-nav-verz-ql4-locatiewijzer.


EXTRA INFORMATIE:

(1) Bij afgifte van jouw retourzending aan een Postnl-kantoor krijg je een ontvangstbewijs met een pakketcodenummer. Hou dit bewijs goed bij.

(2) Zo ga je na of je retourpakket reeds bij Lincherie.nl werd afgeleverd: ga naar www.postnl.nl : in het luik 'snel vinden - Pakket' geef je jouw pakketcodenummer in, en onder 'postcode ontvanger' vermeld je: 8000ZH

(3) Retourneren via Lincherie Boetiek: Je kunt je online aankopen van Lincherie.nl terugbrengen in één van de Lincherie boetieks. Hiervoor gelden dezelfde regels als het retour zenden via het postkantoor. Neem hiervoor naast het artikel ook de pakbon en retourformulier mee naar de winkel. In dit geval zal je het aankoopbedrag gestort krijgen zoals deze ook is betaald. Let hierbij op dat dit 2 weken kan duren. Online bestellingen betaald met een online voucher worden uitbetaald met een nieuwe online voucher.

(4) Andere retour methode: Verkies je om je retourzending niet via PostNL of de boetiek te retourneren, dan ga je als volgt te werk:
De herroepingsrecht-verklaring dient te worden gericht aan:

Van de Velde nv
Lageweg 4
9260 Schellebelle
België

e-mail: lincherie@vandevelde.eu


Stuur je retourzending samen met het volledig ingevuld retourformulier naar:

Van de Velde nv
Departement E-commerce
Lageweg 4
9260 Schellebelle
België

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan N.V. VAN DE VELDE, Departement E-commerce Lincherie, Lageweg 4, 9260 Schellebelle, België, tel: 0252 74 41 27, e-mail:lincherie@vandevelde.eu:
— Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep
— Goederen
— Besteld op
— Bestelnummer
— Naam en voornaam
— Adres
— Datum

Terugbetaling:

1. Het kan tot 14 werkdagen duren voor Lincherie je artikelen ontvangen, verwerkt en terugbetaald heeft.

2. Als je op het moment van aankoop een korting hebt ontvangen op je gehele bestelling, ontvang je bij retourneren enkel het bedrag terug dat je hebt betaald.

3. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een online cadeaubon hebt betaald, ontvang je een nieuwe cadeaubon ter waarde van het retourbedrag.

4. Het is helaas momenteel niet mogelijk om artikelen te ruilen of te laten herstellen.