Lincherie Spaarprogramma

VDV-Lincherie:/DubbelePunten.jpg


SPAREN WAS NOG NOOIT ZO LEUK!

Bij Lincherie kan je op al je aankopen punten* sparen. Dit zowel op aankopen in onze boetieks als op online aankopen. Je spaart dan 1 punt voor elke euro die je spendeert aan items waar geen korting of uitverkoop op geldt. Hieronder kan je de waarde van je kortingsbon zien op basis van je gespaarde punten:

Links zie je het aantal punten, rechts de waarde van de kortingsbon die je volgende lente van ons zal ontvangen:

100 punten » €5
200 punten » €10
300 punten » €15
400 punten » €20
500 punten » €25
600 punten » €30
800 punten » €40
1000 punten » €50
1500 punten » €75

Wil je graag weten hoeveel punten je al hebt gespaard?
Ga dan naar je dichtstbijzijnde Lincherie-boetiek of stuur een mailtje naar info@lincherie.nl

* Je kan geen punten sparen op afgeprijsde items. De kortingsbon die je ontvangt is niet combineerbaar met andere kortingen, kan je maar één keer gebruiken en kan niet ingeruild worden voor contanten. Punten zijn niet overdraagbaar naar een andere persoon.

GOED NIEUWS!

Want van 2 november 2017 tot en met 2 december 2017 worden de punten die op je aankopen ontvangt VERDUBBELD! Zo spaar je niet alleen extra punten, maar ontvang je dus ook extra korting, voor de kortingsbon die je komende lente van ons zal ontvangen. Beleef nog meer plezier aan je volgende aankoop en spaar mee!


HET LINCHERIE SPAARPROGRAMMA - FAQ


WAAR KAN IK ME AANMELDEN VOOR HET SPAARPROGRAMMA?

Inschrijven kan door het aanmaken van een account in de boetiek of online. Op aankopen voorafgaand aan de registratie, verdien je geen punten en dus ook geen korting.

HOE KAN IK MIJN PUNTEN INWISSELEN?

In de maand mei, zal je een kortingsbon per post of per mail ontvangen waarin je precies zal ontdekken hoeveel korting je punten waard zijn. Je hebt dan ongeveer 6 weken de tijd om je punten in te wisselen. De uiterste inwisseldatum zullen we duidelijk communiceren op je kortingsbon. Inwisselen kan normaal gezien uitsluitend in een Lincherie-boetiek en niet in de webshop. Wil je je bon toch online verzilveren? Stuur dan een mailtje naar info@lincherie.nl

KUNNEN MIJN PUNTEN VERVALLEN?

Punten vervallen zodra de geldigheidsperiode, zoals vermeld in de e-mail of op kaart, is verstreken.

IK WIL LIEVER ÉÉN SPAARKAART DAN TWEE, WAT MOET IK DOEN?

Gebruik dan zowel bij je registratie in de boetiek als je registratie in de webshop hetzelfde e-mailadres.

Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op info@lincherie.nl.

 

Veel shop- en spaarplezier, lieve Lincherie-klant!

Opmerking: Lincherie behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van dit Spaarprogramma te wijzigen of om dit programma te allen tijde stop te zetten naar eigen goeddunken. Dit heeft echter geen invloed op je aantal gespaarde punten voor dit programma is gewijzigd of beëindigd.